Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Grups Edat

És de vital importància cuidar al màxim tots els detalls, com els mirem, els acaronem, els hi parlem i els hi establim rutines d’alimentació i son. Quan un nadó se sent comprès i atès en les seves necessitats es crea un bon vincle afectiu .

Aquesta estança acull a infants de 0 a 1 any amb un màxim de 8 infants per aula. Els nadons coneixen el món que l’envolta a través dels sentits, les sensacions i el moviment.

nadons-2.jpg

nadons-1.jpg

Aquesta estança acull a infants de 1 a 2 anys amb un màxim de 13 infants per aula.

La llibertat de moviment és fonamental ja que aquest és un despertar del seu cos que va del cap fins als peus. D’aquesta manera l’infant explorarà, percebrà i sentirà les coses i objectes que estiguin al seu abast.

caminants-1.jpg

caminants-2.jpg

Cada infant conté en el seu interior tot el necessari per créixer. Tan sols necessita amor i sentir-se respectat, reconeixent les seves pròpies conquestes i descobriments.

Els nens necessiten sentir-se motivats per aprendre i conquerir el seu espai. Tot aprenentatge demana desig, assaig, error, constància, voluntat, repetició i temps.

parlants.jpg
parlants-2.jpg

És vital que els infants adquireixin una bona autonomia en el seu procés d’aprenentatge. A l’escola promovent activitats per tal que els infants assoleixin aquesta capacitat.

parlants-3.jpg

parlants-4.jpg